dimecres, 21 de desembre del 2005

canvi de pis

Aquests dies m’he canviat de pis. És un bon maldecap el trasllat dels mobles, llibres etc. Per això he estat uns quans dies desconnectat del web. M’he mudat a una casa més gran i ara estic pensant com he d’arreglar les habitacions i tot això. Una habitació voldria que fos la del meu fill, però --vindrà mai? Té sentit que hi faci res en aquella habitació? Clar que posaré un llit i un armari, perquè també la faré servir d’habitació d’invitats. En això sí que tindrà un ús. ¿Em veuré alguna vegada en el conflicte de tenir a la vegada a Roger i invitats? Ja m’agradaria que els meus conflictes fossin d’aquesta mena.
M’agrada molt la casa a la que m’he mudat, no només pel pis, sinó perquè és a conseqüència de canvis en la meva vida que emprenc amb molta il·lusió. Tanmateix el meu fill de catorze anys no ha participat en res de tot el procès. Potser li hauria resultat una experiència interessant veure com es fa una mudança. Res del que estic fent en la meva vida li pot servir d’experiència perquè no hi ha contacte. Només tinc aquest pensar amb ell, l’enyorança d’ell, recordar-lo en totes les coses que faig.