divendres, 4 de novembre del 2005

Una característica del SAP

El que he escrit de la iaia de Roger és una de les característiques associades a la Síndrome d’Alienació Parental: El nen no només trenca la relació amb el progenitor alienat, sinó amb tota la resta de la família [consulteu els links de la dreta per saber més del SAP]. Aquest ha estat el meu cas, ningú de la meva família té accés a Roger. Els meus germans i les cosines de Roger, després de tant d’exabrupte, estan una mica més acostumats i van fent la seva vida, ja no li van al darrera (“el dia que voldrà vindre ja vindrà”), però a la meva mare (el meu pare va morir fa catorze anys) sí que li costa admetre que no té cap relació amb el seu nét, que fa més d’un any que no l’ha tingut a casa i tantes sortides de to quan ha intentat aproximar-se al nen o la mare de Roger.