dimarts, 8 de novembre del 2005

Una felicitació de cumpleanys

Ja fa temps que he restringit al màxim la comunicació amb el meu fill. És una cosa que em costa moltíssim, ja que l’impuls (contra el qual em toca lluitar) és el d’aproximar-me a ell com sigui. Tanmateix aquests intents d’aproximació li creaven moltíssima tensió i desencadenaven una cataracta d’insuts per part d’ell. Quan vaig entendre que aquests intents eren contraproduents els vaig restringir.
Per a poder-li dir coses se’m va acudir publicar anuncis a la premsa. A la meva ciutat hi ha una revista comercial que llegeix tothom; i si tu no ho has llegit, segur que hi ha algú que et diu que t’ha vist allà. Com el mes passat va ser el seu cumpleanys, vaig enviar-li la felicitació d’aquesta manera. És la foto del mig a l’esquerra





Aquí està la foto amb més detall
[---]
El text diu "Feliç aniversari el XX d'octubre. Et porto en el meu cor"